Fy f*n vad kul :)

Igår så slutade jag halv 4, mycket gøtt faktiskt. Då var det bara att åka hem och køpa biljett hem till Sweden. Efter mycket snabbt gjorda ærenden så drog jag hem. Dær satt Amelea och pratade i telefon, och det fattade ju aldrig jag xD så jag bara stré vidare med henne. Hon bara: fan nu kom det hem en dåre också sa hon till den hon pratade med xD jævla skøning. Sedan drog det av till kiwi och køpa øl. Mot majorstuen! Dær blev det kalas med Madde, Lina och Katina. Harre jævlar sæger jag bara. Sæger bara en sak. jag såg det Absolut sjukaste jag sett i livet igår. fy fan sæger jag. sedan blev det kalas! skoj som få. Tack før kvællen brudar! haha xD

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag kanske inte svär så ofta, men imorse, då jävlar flög det svordomar omkring mig hemma :p

2008-11-18 @ 13:43:11
URL: http://linninvideoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0