:D

Ja!! Äntligen! nu hittade jag den, en Hyr dvd som har gått ut lämna in före datum xD haha, vill inte säga hur länge det är heller men för länge iallafall. :D.

I tisdags så va jag och Markus och sökte jobb i Karlsad, eller rättare sagt, så va vi till Karlstad och sökte jobb i norge. får väl se om de ringer snart. jag går inte en meter utan telefonen iallafall. Vill så gärna tillbaka till oslo. Det va så j*vla gött att bo där alltså.


Idag har jag inget planerat mer än att lämnatillbaka dvd:n, :D

måste tillägga att jag är sjukt taggat på 15 november med. Tyckter verkligen att ni ska dit. 40 kr inträde. 16 år åldersgräns.




Kommentarer
Postat av: Linn

Hur går det med jobben i Norge? =)

2008-10-30 @ 21:21:42
URL: http://linninvideoland.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0