Nöjes Imorgon.

Ja, Hör ni hur det låter? David Lindberg ska till Karlstad och kolla på Håkan Hellström!! Det e ju helt sjukt.
Jag har alltid varit öppen med all musik. Har verkligen försökt lyssna på allt.  Till och med Dansband, skit musik som Lars winerbeck (stava hans fula namn) Per Gessle. (Haha, stava hans med xD) Jazz, hip hop. ja du, You name it!
Men Håkan har verkligen inte gått att lyssna på. Det är det värsta av det värsta. JA Just han ska jag kolla på imorgon :D haha. Jag har ju sett han på tv hur han är som person, och jag måste ju säga att han är stört skön så. I sin stil lixom.
Och så vet jag ju att han röjjer fett på scenen, att han har en grym närvaro med publiken. vilket är varför man kollar på band live Right?


Är verkligen taggad till tusen xD.


Hoppas det blir skoj bara, Ska ju va med Madde och Markus, och min Nya poolare Erik xD


Hade!

Kommentarer
Postat av: marie

lars winnerbäck suger inte alls ! dumming :(

det är du som inte förstår musiken bara :P jävla fan . PUSS

2008-10-31 @ 11:19:47
URL: http://picturefucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0