Trött.




Ja, den här helgen har vatit super lugn, lugnaste på mycket, mycket länge. Har varit i munkfors hela helgen. Det började med att jag och bror min va ner lägenheten som han ska flytta in i nu och städade. Han som bodde där innan va rå alkis. så lägenheten luktar inpyrd rök, sprit och f*an allting. Så vi försökte vi få det fräschare, men det kommer allt att ta sitt lilla tag, :( under tiden som vi gjorde det så kom syrran från eksjö :D det va fan ett tag sedan man såg henne :) Efter allt städ och slit så drog vi till kusin balle och tog några öl, satt och bara mådde göör gött :). körde lite stampa med leroy ;) det va skoj, som alltid.



På lördagen så blev det bara slappa och må gött, va och kikade på festen nedanför mig på kvällen, men stannade kanske bara i 30 min.

Idag åkte syrran hem. vilket va lite trist. Hem till Eksjö. Får väl hoppas att man kan ta sig tid och råd att åka och hälsa på henne någon gång då :)


Nu blir det till att glo på tv.

what ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0