Varför?

Japp. Nu sitter jag hos födelsedagsbarnet A. Vi jag inte mycket för tillfället, han krånglar med sin dator. Medan jag försöker fixa med text till de nya låtanra:) Är inne i en period nu, hoppas det bli bra, :)




Vill passa på att säga att det är förjävligt att folk inte uppskattar den uppmärksamhet de får. Själv är jag den som blir evigt tacksam om jag får ens ett sms. Men de som inte ens värdesätter en sådan grej kan ju f*n ha det.

Jag menar, Om en ringer till mig, och frågar om vi ska ses. Den här gången säger vi att jag inte kan. Då beklagar jag och så lägger vi på. Då tänker jag ju självklart att eftersom att han/hon ringde sist så är det aoutomatiskt min tur. och det gör jag "with pleasure" inget snack om saken lixom.


Men det verkar som att folk glömmer bort det där med att ge och ta. De får sina sms. och svarar torrt och drygt. det de glömmer bort är att det faktiskt en person som har lagt ner sin tid och energi, och bryr sig såpas mycket om denna människa och vill prata. eller. ja, fattar ni? folk uppskattar inte att de har faktiskt människor runt om kring dom som bryr sig.


De som känner sig träffade a detta hoppas jag verkligen att ni tänker till lite. Så jävla sjukt. Detta argument tar aldrig slut känner jag. Får ge mig innan det blir för jobbigt.


Det jag menar är. Bry er lite mer, så svårt är det inte.

Kommentarer
Postat av: marie

sen kan det bero på dåligt självförtroende.det är inte meningen att kasta skit på andra. man är inte medveten om det själv förens det är nästan försent.

det handlar inte om att inte bry sig .

2008-10-28 @ 00:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0