Musik!

Får börja med att tacka Madde ger mig lite "oppläring" på hur saker och ting funkar här på.... ..... .... NEJ! tänker inte säga det ordet, får bara panik när jag tänker på alla uppfuckade kändisar på denna sidan säger det. som kissie, amandavardet och de där knäppa stollarna, xD haha, hoppas ni fattar vilket ord det är jag menar.


Aja! Nu kommer jag till det som jag egentligen tänkte ta upp.

Många tror säkert att jag är en tvättäkta metal/rock nörd, jag kan väl egentligen säga att det kanske till en liten grad stämmer, men jag har en musikgenre som jag är sjukt svag för också. Den skulle man kunna säger är totala motsatsen till metal. Det är inte dansband eller gangsta rap om ni tror det. HAHAHA! NEVER.

Aja. jag slänger upp en länk på det som jag pratar om.






För er som inte vet vad det är. Så är det proggresiv psytrance.

It sends me to lala land!

I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0