SCHAS OVE! SCHAAAAAASSS!!!

Fy fan, Har nyss duschat och klämt en cigg, nu ligger jag i sängen och har det här typiska syndromet som jag hade för typ 2 år sedan, jag trodde att det hade gått över, jag hade fått kontroll över det, men ikke sa nikke.

nu e den tebax, BESLUTSÅNGEST!! Fett jobbigt, när jag har 2 val att välja mellan, och båda är grejer som är antingen lika roliga, jag tjänar lika mycket på dom, det blir som att välja mellan colera och pest, fast Positivt.

men men, jag får bli en vrångröv framöver och bara besuta mig för något då. för jag kan ju inte klyva mig direkt i 2 delar.

Idag är det redan FF!!! d.v.s  Fucking friday, äckligt fort veckorna går när man jobbar hårt om dagarna, 
Jobbet är riktigt najs, igår blev det Dolly dimples pizza. för att vi hade vart så duktiga och satt nytt reckor i sendte produkter. vi skickar ungefär 75 000 produkter varje dag från vårat skift. sedan är det 2 skift till varje dag, och typ 10 avdelningar till. så norge, FAN VAD NI SKICKAR POST!!!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0